Urząd Gminy Miedźno poszukuje pracownika. Chodzi o pracę referenta w referacie urzędu gminy. Dokumenty należy złożyć do 5 lutego.
szczegóły:
I. Wymagania obowiązkowe:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe;
- staż pracy w księgowości budżetowej min. 4 lata;
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, w tym dobra znajomość programów finansowo-księgowych i sprawozdawczych stosowanych w oświacie, w tym programu EXCEL (mile widziana znajomość programu księgowego firmy VULCAN oraz księgowości budżetowej firmy INFO-SYSTEM);
- znajomość ogólnych zasad rachunkowości w szczególności rachunkowości budżetowej;
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: rachunkowości, podatków (PDOF, VAT), finansów publicznych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
- nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
- gotowość do podjęcia pracy od 1 marca 2024 r.;
- znajomość przepisów ustaw i rozporządzeń o:
- samorządzie gminnym,
- pracownikach samorządowych,
- dostępie do informacji publicznej,
- ochronie danych osobowych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- instrukcja kancelaryjna,
- odporność na stres, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, rzetelność.
III. Zakres wykonywanych zadań:
- przyjmowanie i księgowanie dokumentów składanych przez placówki oświatowe;
- księgowanie list płac, wyciągów bankowych, raportów kasowych i faktur;
- stała kontrola prawidłowej realizacji przyznanego placówkom oświatowym budżetu;
- stała współpraca z Dyrektorami placówek oświatowych;
- prowadzenie ewidencji kontrahentów w obsługiwanych jednostkach oświatowych;
- dekretowanie, księgowanie i kompletowanie dokumentów zakupowych, sprzedażowych i bankowych;
- rozliczanie należności i zobowiązań;
- przygotowywanie przelewów bankowych;
- udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych;
- przygotowanie ocen sprawozdań, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań;
- przechowywanie akt i stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt;
- stosowanie zasad dotyczących wewnętrznego obiegu akt;
IV. Warunki pracy na stanowisku:
- pełny etat;
- miesięczne wynagrodzenie zasadnicze – 4400 zł brutto + dodatek stażowy (maksymalnie 20% wynagrodzenia zasadniczego), po okresie próbnym możliwość podniesienia wynagrodzenia zasadniczego;
- po okresie próbnym (3 miesiące), możliwość przedłużenia zatrudnienia zgodnie z przepisami prawa pracy;
- praca w budynku Urzędu Gminy Miedźno z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, biuro położone na II piętrze budynku.
V. Informacja o wielkości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest wyższy niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- skan lub kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
- skany lub kopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy;
- Kwestionariusz osobowy;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy.
VII. Informacja o miejscu, terminie i sposobie składania ofert:
Wymagane dokumenty można składać na adres e-mail: ug@miedzno.pl, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie SEKAP (www.sekap.pl) lub ePUAP (www.epuap.gov.pl), pocztą lub bezpośrednio w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Miedźno: 42-120 Miedźno, ul. Ułańska 25, z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko samodzielnego referenta w referacie finansowym”, wraz z podaniem danych adresowych kandydata, w terminie do dnia 05 lutego 2024 r.;
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Gminy Miedźno).
VIII. Informacja o wynikach naboru i sposobie ich publikacji:
Osoby, które złożą ofertę na ww. stanowisko pracy powiadomione zostaną o zakwalifikowaniu bądź nie do procedury konkursowej. Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną poinformowani o jego terminie oraz o szczegółach procedury konkursowej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Miedźno, na stronie internetowej gminy oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Miedźno.